Nie jesteś zalogowany na forum.
Strony: 1
Wątek zamknięty
Zważywszy na fakt dodania 3 nowych map do ligowych rozgrywek, jak i w związku z nowymi zasadami w myśl których pola bitew będą w przyszłym sezonie losowane, postanowiliśmy zrobić głosowanie nad odrzuceniem 2-3'ech starych map, na których gracze nie chcieliby rozgrywać swoich meczy. Oddać głos może każdy zarejestrowany użytkownik, który jednocześnie jest członkiem klanu rywalizującego w aktualnym sezonie ligowym.
Pytanie: Które 3 mapy w przyszłym sezonie nie powinny być uwzględniane w losowaniach?
"Wina Alexa"
Offline
1. Delta Rzeki
2. Okopy
Offline
Rynek
Pola
Pagórkowata droga
Offline
Wioska nad rzeką
Offline
1. Wioska nad rzeką
2. Okopy
Offline
Okej, a więc, moje skromne zdanie:
Losowanie map jest trochę bez sensu, już nawet nie chodzi o to że nie mogę się doczekać ponownego napierdzielania Moskwą na otwartej mapie co drugi mecz, ale było to już testowane dwukrotnie i raczej słyszałem większość negatywnych opinii na ten temat.
A jeśli już chcemy to zostawić losowi, to dlaczego mamy wyrzucać jakieś mapy? Rozumiem że żeby się te nowe częściej pojawiały, ale wy już postanowiliście w 100% że będą nowe mapy? W sensie testowaliście je np. na meczach? I dalej, jeżeli już, to dlaczego nie wyrzucić tych których nikt w ogóle nie bierze na mecze, a zostawia się opcję wyrzucenia tych jak najbardziej grywalnych tylko dlatego że nie wiem, znudziły się komuś, a komuś nie?
Wiem że powiew innowacji i świeżości to fajna rzecz, ale bez przesady, myślę że można to jeszcze rozważyć dokładniej.
Najlepszym wyjściem w tej kwestii, jeżeli chcemy już losowanie, byłoby stworzenie systemu dopuszczalnych opcji, tak jak to było próbowane w którymś sezonie z losowaniem numerków. Że jest opcja wylosowania np. Chutoru, ale na to już pozostają opcje takie jak RP vs Zapo, RP vs Szwecja czy Zapo vs Szwecja. Z kolej w przypadku wylosowania np. Rynku, opcje typu Szwecja vs Moskwa, RP vs Zapo, RP vs Szwecja, Szwecja vs Zapo, RP vs Moskwa i tym podobne. Poddać to losowi, ale ograniczyć możliwości czegoś co nie będzie dostarczało żadnej rozrywki.
No i sprawdzić każdą mapę parokrotnie, zanim się ją wprowadzi do rozgrywek, nie tylko ze specta.
Ostatnio edytowany przez Draco (2017-11-27 22:08:06)
Offline
Chutor
Pagorkowata
FBTR
Offline
Draco
Mapy są wciąż testowane i poprawiane, ale jesteśmy już raczej u schyłku prac. Żadna z nich, rzecz jasna, nie zostanie dodana bez starannego ich sprawdzenia.
Co do samej idei losowania map, to argumenty są różne. Debatowaliśmy nad tym długo i każdy mógł zabrać głos. Ostatecznie uznaliśmy, że takie rozwiązanie wpłynie korzystnie na rozgrywkę, nawet jeśli będzie się dla niektórych wiązało z pewnym "wyjściem ze strefy komfortu". Każdy zespół ma swoje ulubione mapy, każdy może się w czymś wyspecjalizować, ale jakość przejawia się w umiejętności odnalezienia się w wielu sytuacjach.
Podstawą do podjęcia decyzji będzie głosowanie, natomiast już teraz mogę ci powiedzieć, że nikt nie podniesie tutaj ręki na mapy grywalne, tj. jak w "propozycji" Lampasa dotyczącej Rynku i Pól. Chodzi o wyeliminowanie tych map, które nigdy nie cieszyły się popularnością. Poprzez głosowanie chcemy też zachęcić graczy do większej aktywności, uczestniczenia w życiu tej ligi.
Co do zaproponowanego przez ciebie systemu - propozycja ciekawa, na pewno do rozważenia.
"Wina Alexa"
Offline
1. Delta Rzeki
2. Okopy
Cichy
Offline
Z tym FBTR to mi się pomyliły skróty chodziło o VBTR (wioska)
Offline
Uważam, że Draco ma tutaj rację, aczkolwiek popieram wyrzucenie map, na których nikt nie gra, bądź są źle skonstruowane jak np. stary zamek.
Pagórkowata droga (akurat na tej różne klany grają)
Delta rzeki
Stary zamek
Offline
Chutor
Offline
Bez sensu takie coś
Offline
Poddać to losowi, ale ograniczyć możliwości czegoś co nie będzie dostarczało żadnej rozrywki.
No i sprawdzić każdą mapę parokrotnie, zanim się ją wprowadzi do rozgrywek, nie tylko ze specta.
Absolutnie sie zgadzam. Losowanie z ograniczonymi przypadkami. W niektore mapy np. Okopy akurat byly bardzo fajne i zaluje ze zostala wyrzucona na rzecz jakies mapy, ktora niby jest grywalna, ale nie sprawia zadnej przyjemnosci. Przy nowych mapach powinnismy sie kierowac stylem mappowania jakie posiadaja te najbardziej grywalne mapy- czyli zeby stworzyc cos podobnego ale z wyrozniajaca sie zmiana. To nie trudne, sam kiedys zrobilem kilka mapek na bitwy, ale nigdy ich nie zaproponowalem.
Offline
Strony: 1
Wątek zamknięty